Sunday 4 March 2012

March Wish List


March is full of surprise and miracle baby!!!
Its time to pampered and bring yourself into another level... Walau masih sendiri lagi....
Ah, pedulikan dengan perkataan 'sendiri lagi' itu... Kerana aqma tak pernah sendiri selama ini... Allah masih tetap di hati, keluarga masih ada lagi... Cuma jodoh saja yang masih menanti.... Biarkan perjalanan itu di atur sendiri mengikut aturnya alam dan takdir... Tiada apa yang perlu ditangisi... Tiada apa yang perlu disakiti... Cumanya jika hidup berpaksikan sayang yang salah jalannya, percayalah... Ia memakan diri dan memamah jiwa  dalam diam dan senyap... Girls.. Life must go on... Ya, memang kita akan ketemu dengan banyakkkkkkk orang yang salah dalam hidup kita... Tapi orang yang betul tu kadang-kadang telah berada di hadapan mata pun kita tak perasan...

Doakan agar aqma ditemukan dengan jodoh yang aqma doakan selama ini.. Khalifah yang bakal menjaga dan mendidik aqma untuk terus menjadi muslimah solehah... Amin.. Amin... Amin...
Actually aqma teruja mahu sharing wish list di bulan March ini... Hurmmmm....... Terlanjur pula berbicara tentang jodoh dan perasaan... Ya ampunnnnn...

Tapak tangan gatal sejak 1st March yang lepas.... Hahaha, mata memandang... Teringat termimpi... Hati meronta mahu memiliki... Maklumlah, 13 March ni benar benar menggenapkan umur aqma ke angka yang lebih tua... Jadi inilah masa untuk pampered diri sendiri dengan wish list yang bakal dimiliki untuk tahun ini! Let's check My Wish list of the month!

1st WishList: Red MOSCHINO Inspired PUMPS by Kiss&Tell
Sebab.... "Just nice mahu matching dengan Jubah Hitam... About 1year dah tak beli Stiletto untuk pampered diri sendiri... Now is the time!!!!"

2nd WishList: Mustard ASHLEIGH PUMPS by Kiss&Tell
Sebab.... "Yellow is the new color of my life... Sejak di hadiahkan dengan flats pump shoes yellow, hati tertarik-tarik mahu ada collection heels warna ini... Can't wait to grab it!" 

 3rd WishList: NIKON 1 J1 by NIKON
Sebab... "More easier kalau nak letak dalam hand bag... Tak perlu nak usung slr/dslr ke hulu ke hilir dah lepas ni, berattttt... Plus funtionnya pun lebih kurang dengan slr/dslr kan..kan..kan... Jadi why not masukkan dalam list must buy for this year!!!"

4th WishList: GALAXY TAB 10.1 WiFi by SAMSUNG
Sebab.... "Lately ni dah mula dapat banyak invitation EMCEE alhamdulillah bulan March pembuka rezeki bagi tahun 2012... Alhamdulillah... Syukur... Kalau before this using note book lappy yang kecik ni... Kali ni mahu advance sikit using tab... Senang nak put dalam hand bag... Itu yang penting kan...kan..kan.."

5th WishList: OPHELIA MAXI DRESS - FUCHSIA POPPY by ThePoplook
Sebab... "Mahu tambahkan collection jubah yang sedia ada... Lagipun hampir few months juga tidak shopping jubah... Jadi i need this becuz, collection ni telah diulang buat kali yang ke dua...Yeah! Thanks ThePoplook!"

Hurmmmmm.... Apa lagi ek? Buat masa ni... Ini jelah kot... Gadget penting untuk pembangunan dan perkembangan karier aqma... Hehehehhe... Alasan sangat kan..kan..kan... Tak usah layan sangat kalau dah bab ngarut-ngarut ni... Hopefully aqma boleh full fill my Shortlisted WishList ni!

P/S: Saya Rindu dengan kakak-kakak dan teman-teman saya.... 
HAPPY BORN DAY buat gugurls-gugurls and boboys-boboys yang lahir dalam bulan March ni ya! Miss u ols much-much & Love u guys!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...