Sunday 16 December 2012

SubhanALLAH...

Salam pembaca lelap yang aqma kasihi kerana ALLAH....
Dalam meniti hari-hari yang bakal mendatang, kadang-kadang kita memang tidak menyangka, aturan ALLAH kepada setiap hamba NYA sangat sempurna... Maksudnya jodoh, rezeki dan ajal seseorang telah diatur di saat dan waktu yang tepat, dikala segalanya telah sedia, saat mental dan akal telah matang dalam meletakkan sesuatu yang dangkal pada tempat yang janggal.... Dikala yang pahit sudah mampu diubah menjadi yang manis... Juga dikala hati telah mengenal erti tanggungjawab... Sungguh ALLAH maha Berkuasa... Syukur Alhamdulillah...

Update terkini... InsyaALLAH segalanya tersedia dengan bantuan ALLAH...
Sungguh aqma tidak menyangka, segala urusan seakan dipermudahkan... 
Daripada awal perkenalan... Hingga kini...
Tiap detik dan tiap hari menghitung doa yang panjang dan mengira detik tasbih dalam menanti hari hijrah besar buat diri dan bakal suami yang paling bermakna dan bersejarah dalam hidup...

Preparation?
Huhuhuu, terlalu banyak kalau nak diceritakan...
Tapi dari deko bilik mempelai sehinggalah ke deko hall majlis pernikahan serta pelamin kecil buat mempelai termasuklah hiasan Sunnah Bites Buffet, center piece dining table, entrance walk away, guest book counter semuanya fully custom made by me and Roslan's fam!!! Hahaha, hectic kan... Jangan terkejut kalau hantaran buat pihak lelaki + bunga telur + bunga-bunga yang bakal menghiasi majlis itu nanti sepenuhnya dibuat oleh aqma... Hehhee, dengar mcm tak sempat untuk pengantin buat sendiri semuanya... Tapi percayalah, andai passion tu ada dari awal... Sebenarnya, majlis yang last minit dirancang juga boleh menjadi sempurna...

InsyaALLAH...
Doakan usaha ke jalan ALLAH ini mendapat rahmat dan dipermudahkan ALLAH ya... Sama-sama kita doakan yang terbaik buat semua, insyaALLAH jutaan kebaikan juga akan sampai kepada kita.... Aamiin..
Nak aqma share satu persatu persiapan aqma untuk menjadi sesuatu yang halal buat bakal encik suami?
InsyaALLAH, nantikan post-post yang seterusnya ya..

Sementara itu... Aqma share buat semua teman-teman pembaca lelap yang aqma kasihi kerana ALLAH... Inilah lagu yang benar-benar aqma tujukan buat si dia bakal encik suami (Sejak-sejak nak menuju ke alam yang lain, tiba-tiba terasa lagu ni menyentuh tangkai hati... Hehhee..) ... Whops.. Lupa nak share dengan semua... Nantikan video teaser SAVE THE DATE daripada kami ya!

Di Atas Satu Cinta – Indah Dewi Pertiwi

Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...